torsdag 22. januar 2009

Mildvær

Vi fikk ikke beholde den fine vinteren så lenge. Mildvær har kommet og det er vel ikke så lenge før all den fine, hvite snøen er borte igjen:( Tungt vær gir tungt humør og jeg må virkelig ta meg sammen for å komme ut den daglige turen med hundene. Og det til tross for at jeg tar både tran (BLÆHH) og all verdens tilskudd! Kanskje jeg skulle prøve amfetamin?


Torsdag er Calida-dag, så i dag er det ingen grunn til å slite sofaen. Calida er virkelig en flott hest og kjempefin å ri! Slik ser det ut fra min kant av verden:

Calida er en KWPN, eieren heter Harriet og hun starter 130/140 sprang med henne. Jeg er så heldig å få låne henne på torsdager fremover. Så langt driver vi å blir kjent med hverandre, Calida har et stort steg og er en veldig fremover og følsom hest. Så foreløpig blir det mest til at jeg forholder meg rolig og bare venner meg til å sitte på henne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar